søndag 22. februar 2009

Blå pulsvarmere med perler


Etter å ha leitet en stund, fant jeg endelig den oppskriften jeg var på jakt etter. Tusen takk for hjelpen Kiwa!
Her fant jeg masse oppskrifter



Disse laget jeg litt mindre enn de svarte og disse ble jeg mye mer fornøyd med...







Hadde besøk av Nina i forrige uke og hun strikket et flott pannebånd. Det er enkel perlestrikk, pinnenr 5 og strikket i Drops Merino Extra Fine





Synes og huske at jeg la opp 19 masker og strikket til det passet hodet mitt.










Koteletter er deilg mat, men mye gris når man
steker de på pannen. Fikk en oppskrift av Monica.
Skjær opp poteter og grønnsaker, og legg dem i en langpanne. Dryss over godt med krydder. Krydre kotelettene godt, og legg den opp på grønnsakene. Sett dem i ovnen på ca 180 grader i 40 min, og visp så er middagen ferdig. Både kjøtt, poteter og grønnsaker, og det med minimalt med oppvask!
Maten var fantastisk god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar