søndag 8. februar 2009

Snø, sol og HELG!




Ja så var det helg igjen... Solen skinner fra skyfri himmel og snøen ligger ut over markene.
Men jeg er sååå sliten.. Orker ingenting, og er så lei over og ha det sånn.
Det går ut over både mann og barn, og det er urettferdig. :(

Helgen har vi bare vært oss 2 og det er deilig i blandt. Vi har gjort svært lite. På fredag var vi ute på Escalon og spiste deilig mat. Kjørte hjem igjen fra byn kl 19.30 og stakk opp om svigermor en tur. Var hjemme igjen kl 22.00 og hadde hatt en koselig kveld. I går (lørdag) gjorde vi ikke så mye.. var en tur hos pappa og leverte nøkkelen til campingvognen, så han kunne ta en titt. på den når han var i nærheten. Ellers var vi å besøkte noen venner på Lyngbø som vi skjeldent ser. Vi var en tur å så på det nye huset til Stian og Cecilie på Tveit. Et kjempe hus som de kommer til å få det flott i. Grattis folkens!

Ellers fikk jeg nye kjøkkengardiner av min snille mann i går.
Shade fra Kid ble det!
Da vi var på vei hjem fant vi ut at vi måtte male vinduene for at det skulle bli fint, så da kastet vi oss rundt, og fikk gjort det også...*bilder kommer*
Lørdag kveld var vi hos Øystein og Monica på taco en tur. Koselig lørdag!

Ellers strikkes det for harde livet...
Mannen er fortvilet over at jeg "alltid" strikker, og han har ilagt strikkeforbud denne helgen..

Men jeg var innom To Damer i går og fikk kjøpt et nytt nøste. Den lilla halsen jeg begynte på, er ferdig og fant ut prinsessen trengte en lue til også.




Halsen ble kjempe fin og jeg tror prinsessen vil like den!







Her er lue i starten. Strikket inn noen perler i luen også, siden det er noen perler på halsen også...







Her er det ferdige resultatet!






Ellers har jeg forelsket med helt i Drops
Da har så utrolig mye fint, og garnet er fantastisk!
Disse vottene fikk jeg lyst på...





Strikket i Drops Eskimo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar