onsdag 4. februar 2009

Hjelpeløs......?


Ja man blir faktisk det uten oppvaskamaskin. Eller hjelpeløs og hjelpeløs, kanskje det bare kalles lat..? I gamle dager hadde de jo ikke oppvaskemaskin, men de hadde jo både 9,10 og 11 barn noen familier. Ja,ja...konklusjonen er; jeg er lat og er overlykkelig for at det står en ny Bosch oppvaskemaskin under benken min!!
Jeg har aldri før løpt ut av sengen, hoppet i klærne og skyndtet meg inn og tømt oppvaskemaskinen for å kunne sett på en ny igjen, men i dag gjorde jeg det.. Sitter i sofaen og nyter den stille lyden fra kjøkkenet. Er ikke noe fancy maskin, men det er minutt teller på den, og det er veldig greit synes jeg. der står det hvor mange minutter som er igjen av vasken. Praktisk på kvelden om man ikke vil la den stå på om natten.
Ellers får jeg koselig besøk i dag.
Monica kommer en tur. Hun lurte på om vi skulle gå tur i dag, men jeg er ikke i form til det. Var på jobb i går og er mega sliten. Er lei av og alltid være trett og håper det snart gir seg... Er begynt på stjernehals nr 2 nå. Skal hekle noe greier rundt kanten, men vet ikke hva det er . Kan ikke hekle så det skal bli spennende... Må feste noen tråder på den første halsen, så kan jeg legge ut bilder av hvordan den ble...

3 kommentarer:

  1. Grattis med ny oppvaskmaskin :)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde aldri klart meg uten oppvaskmaskin:)
    Skal begynne å titte på bildene dine i helga. Digidonna er over, og jeg gleder meg til å scrappe flotte bilder:)

    SvarSlett
  3. Grattis med ny oppvaskemaskin! Skjønner godt at det var godt å få den i hus, for det er kjipt å være uten maskin når man er vant til den.

    Flott hals du har strikket også. Jeg har tenkt å strikke slik også, men har en del andre prosjekter som må bli ferdig først.

    Ha en superfin helg!

    SvarSlett