torsdag 12. februar 2009

Vottene og sitteunderlaget er ferdig!









Vottene og sitteunderlaget i Eskimo er endelig ferdig. Synes de ble knall kule og angrer litt på at det skal gis bort.. håper mottaker blir fornøyd


Her er det før toving






Her er det etter toving







Gutta har ventet lenge på at dere underlag skulle bli ferdig, og i går var dagen. Det var 2 stolte gutter som trasket avgård på turdag med nytt underlag og kakao i sekken.

Jentene venter også på hver sitt
underlag og jeg strikker som bare det...


Vinterferie!
Mannen har bestillt cruise. Dvs det er bare til Tyskland, men det kalles da cruise. Jeg har ikke hvertfall ikke vært på en så stor båt før..


Color Fantasy


Flotte lugarer




Masse underholdning



Spa og Fitness Center



Masse resturanter
Reiser 1 mars og gleder oss masse...
Sove, spise, bade, shoppe og være kjærester!!

4 kommentarer:

  1. Digger de underlagene der, mon tro om jeg skulle fått strikket noen selv. Skal du på cruise altså? Det har jeg ikke fått med meg.

    SvarSlett
  2. utrolig flotte sitterunderlag du lager, og de vottene var herlige!

    Og så skal dere på cruise. Bare bittelitt misunnelig, men unner dere det kjempemasse!!!

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har strikket! Kjempelekre votter.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har strikket! Sitteunderlagene er bare knallfine! Kjekt med navn på. Da er det lett å finne eieren igjen. Mulig jeg knapper ideen din der.

    Håper dere får det fint på tur!

    SvarSlett