lørdag 18. april 2009

~ En deilig helg ~

Våren er kommet, og det for fult.
Med knall sol fra skyfri himmel gikk vi på Plantasjen og kjøpte nye hagemøbler.
2 stk bord og 8 stk stoler er nå å finne på terrassen.
Far monterte og mor oljet
Lørdag var det bytur med jentene som skulle kjøpe solbriller.
Er ikke lett når man er 10 år og har lite ansikt men så gjerne vil ha solbriller som en voksen.
Da blir det lett "Bie-Look".
He,he..de fant solbriller, og ble riktig så fine.
Etter å ha trasket byen rundt ble bena mine vonde og trette.
Min snille, gode mann syntes de fortjente noen nye sko og det ble ikke mindre enn 2 par.
1 par hvite "jogge-sko" og et par sorte, søte ballerina sko

HELDIGE MEG




Pakk i posten fikk jeg også i dag.
En bok jeg har ønsket meg leeenge....
Denne gleder jeg meg til å både lese og strikke fra...



Det hemmelige evighets-prosjektet vokser som bare det...
og er nå over 20 cm langt....



På forrige strikke-kafe begynte jeg på et babyteppe.
Det ble ikke helt som først plamlagt, og er nå blitt omgjort til et dukketeppe som lille Frida skal få til dukkevognen sin..
I morgen blir det en tur inn i vognen som skal klargjøres for salg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar