tirsdag 21. april 2009

~ Pneumonia og Pingu ~

I dag måtte vi en tur på sykehuset.
Lillegutt var så tett og hadde 40+ i temp.
Etter at Cecilie hadde fått noen dråper blod, Mette hadde lyttet både her og der, konstaterte vi med et røntgenbilde at det var lungebetennelse(Pneumonia).

Kom på sykehuset i 11-tiden og etter litt medisin reiste vi hjem 5 timer senere med resept på antibiotika og håp om at det kommer seg fort..
Lillegutt slapper av med litt tv-titting.

"Et blankt blikk"


En liten blund er godt.....

Flink gutt som tar medisin

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Min lille nevø Kasper, som også er mitt fadderbarn, blir 1 år i juli.
Han er en liten rakker og jeg tenkte denne herlige Pingu-dressen kunne passe han.
Den er fra Dale garn sitt Temahefte Akvariet.
Den er strikket i Dale Freestyle og pinnenr 4 & 5


En fot er halvferdig.
Det er tykt garn og tykkepinner = strikkes fort.


---------------------------------------------------------

Evighetsprosjektet mitt vokser også.
Jeg har nå brukt opp 2 nøster, og det måler ca 28 cm.
Det er veldig greit å strikke, for det går liksom av seg selv.
Trenger ikke å følge med på mønster, og det er av og til veldig greit.
Jeg har også funnet ut at jeg ikke blir bilsyk når jeg strikker, så på vei til Norheimsund i helgen fikk jeg strikket en god del omganger. (til mannens store fortvilelse..he,he )


1 kommentar:

  1. hei !

    Takk for kjekk hilsen !
    Håper den skjønne gutten din blir fort bra igjen.
    Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er, hvilken skole gikk vi på sammen da ?

    SvarSlett