mandag 18. mai 2009

1131, 1132, 1133 perler.....

Blog Widget by LinkWithinhar jeg perlet til nå.
Begynte forrige uke, men det går ikke i reser tempo liksom. Det tar tid og tre en og en perle for hvert sting du setter.
Foreløpig synes jeg det er gøy, og det er spennende og se hvordan mønsteret utvikler seg.


Gikk å kikket på mange bunader i går, og jeg heller vel mer og mer mot og bytte ut vesten med et kraftigere rødt stoff en først tenkt.
Og jeg har bestemt meg for foldet stakk også.
Det var jo sååå mange bunader å se på 17.mai, så det er ikke lett hverken å se forskjell eller å bestemme seg for hva en vil ha...


~ ~ ~ ~ ~

Her kommer noen 17.mai bilder fra gårsdagen.
Det var sol, varmt i været og barna var fornøyd.
Is, pølser og div annet goodis gikk ned på høykant.
Her noen bilder fra FØR feiringen startet og flekkene kom....

~ Vårt herlige 4kløver ~


~ De vakre prinsessene ~
Iselin & Isabella


~ Turbo prinsene ~
Sander & Simen

1 kommentar: