tirsdag 3. november 2009

Fanadress i liiiten str.....

Ja det har jeg på pinnen nå...
En dag på jobb, kom der en nyfødt lillebror i brun fanadress.
Noe så nydelig.
Her ble fargene lys og mørk grå og jeg snegler meg opp over med lusene...
Dressen blir deilig og myk, og strikkes i alpkka fra Sandnes
--------------------------------------------
Oppskriften fant jeg i "Til fjells 0913" fra Sandnes garn.
Men jeg har laget striper opp over hele dressen til mønsteret begynner igjen oppe.
Ha en fin ettermiddag!
~ Silje~







Blog Widget by LinkWithin

2 kommentarer:

  1. Så flink du er:)
    Nurket kommer nok til å bli kjempeskjønn i den dressen der.
    God helg!
    smil og klem

    SvarSlett
  2. Dressen kommer til å bli kjempefin. Ser mykt og deilig ut :)
    Ser lenger ned i bloggen at du har produsert en hel del i det siste! Du er kjempeflink!
    Det kommer 3-4 damer her på torsdag og skal strikke. Du er hjertelig velkommen om du har tid og lyst til å ta turen :)
    Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett