onsdag 20. oktober 2010

~Totten~


Vår lille skatt Jonathan har altså fått kallenavnet "Totten".
Det var pappa'n som begynte å kalle han det med en gang han var født, og nå sier de fleste det... Lillegutt snur seg også når noen sier det til han...
He,he...stakkars gutt, han vet sikkert ikke hva han egentlig heter...
"Totten" er heldigvis på bedringens vei, men ikke helt 100 % enda.
Det er deilig å kose seg i vippestolen med Drømmehagen på tv og Hinkel Pinkel på fanget.....



Nå er heldigvis formen stigende og vi håper all sykdom blir vekke for en stund...

Når formen er bra er jeg overalt......


Jeg reiser meg opp alle stede og utforsker det meste.......



~ Jonathan ~





I går ble det vintershopping.

Ny dress, votter, "sko" og lue..


En liten luring på farten...

Ikke så lett å krype med denne "kostymen" men jeg får det til...

Snart barnehagegutt.......
Ha en fin onsdag!
~ Silje & Jonathan ~
Blog Widget by LinkWithin

1 kommentar:

  1. Så godt at han er på bedringens vei!!!
    Artig med navnet. Mamma hadde en katt som ble kalt totten;) Det egentlige navnet var som enda artigere, Totodeidei - makan!
    Flott vintershopping!Pappaen her og prinsessa er akkurat nå nede for å kjøpe det samme - ivertfall vinterdress og sko:) Spent på hva de kommer hjem med:) Pappaen har skikkelig god smak da, så jeg er ikke akkurat bekymret:)

    SvarSlett