lørdag 15. januar 2011

En genial oppfinnelse og kjapt levert !!

Snakk om service og kjapp levering.
Onsdag morgen bestilte jeg Stonz skoene, og fredag lå de i postkassen.
JUHU!!!!
De stod virkelig til forventningen.

De kan brukes både med og uten for, og sitter godt på foten.


Deilige, varme votter med stor åpning som er lett å få på en liten barnehånd


Sitter som støpt på foten, og reguleres med 2 stropper


Lillegutt likte de veldig godt.
Sykkelen går nemelig dobbelt så fort med disse på føttene.




Finfin søndag til alle sammen!!
I dag blir det marinert kalkunbryst til middag, og jeg synes det er alt for lenge til middagstider.... *sulten*
~Silje~

4 kommentarer:

  1. Disse er brilliante! Hadde gode erfaringer med dem selv:) Og, herlige Mariusgenseren i forrige innlegg! Tror det må bli ett av mine utfordringsprosjekter for dette året!:)

    SvarSlett
  2. Herlige sko!!! Romslige, vanntette og varme, kan det bli bedre::))Minstemann hos meg er nå 6 år, jammen har det skjedd en utvikling på de årene. Ha en god dag:)

    SvarSlett
  3. God morgen;)

    Alt du får gjort selv etter at du er begynt i full jobb og med alle de vakre barna dine som krever sitt;) Nydelig genser du har strikket. Vi tenker på deg hver dag vi går ut, når vi tar på det nydelige sjalet og vottene;) Perfekt<3
    Stor klem fra Renate og Linnea

    SvarSlett
  4. Har ikke forsøkt disse skoene selv, men har lest om mange som er fornøyd, så godgutten får nok mye glede av disse.

    Håper det går fint med deg i jobb og at det går fint i barnehagen! Klem fra meg :)

    SvarSlett