tirsdag 15. februar 2011

Skal det aldri gå over??

Eller jeg vet jo at det gjør det da......
Nå har lillegutt vært syk leeeenge. Og nå må det snart være nok. Ikke kjekt å begynne igjen i jobb etter permisjon og være hjemme med sykt ban med en gang.. Men,men sånn er vel livet. Jobber jo i bhg Har vært oppe på barneklinikken 2 ganger siden lørdag og blir ikke klokere. Gutten ligger med feber på over 40, men ikke noe annet. Ikke øre, hals eller lungebet. Ikke urinveisinfeksjon heller. Høy feber og høye infeksjonsprøver. Ja hva sier de da?? Joda...sikkert bare virus. Nå gir jeg det en dag til før jeg tramper opp igjen der oppe.


I skrivende stunder sover han litt.
Endelig godtok han å ligge litt i sengen sin, ellers er det bare mammas fang som teller..


Så nå når armene er litt ledige strikkes det som en gal på Mini Bellamittens som jeg har fått bestilling på.
Er endelig ferdig med Crazy-kjolen som den så fint heter. Glemte å ta bilde av den helt ferdig, dampet osv, for jeg var så opptat av å få den i pakken og sendt den avgårde. Prinsessen hadde 5 årsdag forrige fredag, så pakken ble litt forsinket.





Nå er den i hvertfall sendt, så får jeg håpe det kommer noen bilder med kjolen i bruke tilbake til meg istede.





Nei tilbake til strikketøyet.




Håper det er slutt på sykdom snart...






~Silje~

5 kommentarer:

  1. God bedring til Jonathan!! Synes virkelig han har hatt nok nå.... :( Lykke til!

    SvarSlett
  2. Uff stakkars lille poden! Nå har dere hatt nok!Masse god bedring!!! Håper dere snart finner ut av det!!!

    SvarSlett
  3. Aldri kjekt når de små er syke:)Godt du passer på:) Masse god bedring:)

    Flott kjole til heldig eier:)

    SvarSlett
  4. Dakkal lillegutt... God bedring!

    SvarSlett
  5. Bare ett lite tips.
    Det er noe som heter stille lungebetennelse, og det ses oftes kun på røngten og forhøyet crp. Du kan kreve lungerøngten iallefall for å få det utelukket.
    God bedring.

    SvarSlett