søndag 27. mars 2011

Kry og imponert....

Jeg er imponert......

Jammen ikke verst å være nettopp fylt 10 år og sitte og perle bringeduk til hardangerbunaden til storesøster som skal konfirmeres. Konfrimanten selv syntes det tok aaalt for lang tid, og

var sååå kjedelig, mens lillesøster er et geni uten like og tok jobben selv uten veiledning om hvordan det skulle gjøres. Vips var en halv rad ferdig og jenten så fornøyd!



Flinke Anna min !!




~Min lille vakre Anna Aurora~



Fortsatt god søndag til dere alle!


~Silje~

10 kommentarer:

  1. Oi, jeg er imponert! Skjønner ikke hva hun egentlig gjør, eller hvordan, men det blir jo knallfint - såpass klarer jeg å se!! :)

    SvarSlett
  2. Hjelpe meg!! Utrolig imponerende! Dette hadde jeg aldri fått til selv. Blir nok nydelig, gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett
  3. et aldri så lite naturtalent. Kommer til å bli et flott håndarbeids dame her!

    SvarSlett
  4. wow! For at arbeid! Flott jente!

    Ligger forresten en liten ting til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Imponerende!! Nydelige Anna Aurora kommer når til å tråkke i morens fotspor :-)

    SvarSlett
  6. Svært imponert! :-D
    Si meg, leier du henne ut til andre bunadsprosjekter????

    SvarSlett
  7. Så flink! Nydelig tulle du har! =)

    SvarSlett
  8. Nydelig og FLINK!!!
    Lenge siden jeg har vært innom her. Alt vel? Håper du får litt pusterom innimellom!
    Klem:)

    SvarSlett